Misją Smile Heart Story jest niesienie radości poprzez zaspokajanie priorytetów “Trzech stron” zaangażowanych w biznes.

Za każdą nową produkcją kryje się opowieść o latach badań, trudach i staraniach. Dzieląc się tą opowieścią z naszym klientem chcemy dodatkowo zaakcentować wyjątkową wartość produktu.

Misją Smile Heart Story jest niesienie radości poprzez zaspokajanie priorytetów “Trzech stron” zaangażowanych w biznes.

Za każdą nową produkcją kryje się opowieść o latach badań, trudach i staraniach. Dzieląc się tą opowieścią z naszym klientem chcemy dodatkowo zaakcentować wyjątkową wartość produktu.
Geneza firmy

Naszą misją jest umiejętne łączenie priorytetów zarówno naszych klientów, naszych producentów, jak i naszej firmy. To właśnie dbałość o interesy tych trzech stron stanowi klucz do obopólnej satysfakcji, a co za tym idzie, do sukcesu.

Smile Heart Story działa zgodnie z filozofią słynnego japońskiego kupca Omi, który w osiemnastym wieku opracował „system współistnienia i wzajemnego dobrobytu” polegający na zrozumieniu i wychodzeniu naprzeciw potrzebom stron zaangażowanych w biznes: producenta, sprzedawcy oraz kupca. Podobnie jak Omi, wyznajemy uniwersalną zasadę, że wszyscy jesteśmy ludźmi i nasze wspólne potrzeby nie mogą być ignorowane. Tam, gdzie praca przynosi radość i zadowolenie, tam rodzi nie sukces.

Idąc za głosem serca staramy się w naszej działaności dobierać kontrahentów wyznających podobne zasady. Głęboko wierząc w naszą społeczną misję, pragniemy dostarczyć za pośrednictwem naszych produktów uśmiech na twarzy klienta.

Geneza firmy
Naszą misją jest umiejętne łączenie priorytetów zarówno naszych klientów, naszych producentów, jak i naszej firmy. To właśnie dbałość o interesy tych trzech stron stanowi klucz do obopólnej satysfakcji, a co za tym idzie, do sukcesu.

Smile Heart Story działa zgodnie z filozofią słynnego japońskiego kupca Omi, który w osiemnastym wieku opracował „system współistnienia i wzajemnego dobrobytu” polegający na zrozumieniu i wychodzeniu naprzeciw potrzebom stron zaangażowanych w biznes: producenta, sprzedawcy oraz kupca. Podobnie jak Omi, wyznajemy uniwersalną zasadę, że wszyscy jesteśmy ludźmi i nasze wspólne potrzeby nie mogą być ignorowane. Tam, gdzie praca przynosi radość i zadowolenie, tam rodzi nie sukces.

Idąc za głosem serca staramy się w naszej działaności dobierać kontrahentów wyznających podobne zasady. Głęboko wierząc w naszą społeczną misję, pragniemy dostarczyć za pośrednictwem naszych produktów uśmiech na twarzy klienta.

Filozofia marki

Poprzez nasze towary i usługi pragniemy przyczynić się do polepszenia jakości życia wszystkich klientów.

Wizja marki

Za pośrednictwem naszych towarów i usług przyczyniamy się do poprawy zdrowia i urody, co bezpośrednio przekłada się na kondycje społeczeństwa.

Przesłanie marki

Misją Smile Heart Story jest niesienie radości poprzez zaspokajanie priorytetów “Trzech stron” zaangażowanych w biznes. Za każdą nową produkcją kryje się opowieść o latach badań, trudach i staraniach. Dzieląc się tą opowieścią z naszym klientem chcemy dodatkowo zaakcentować wyjątkową wartość produktu.

Filozofia marki

Poprzez nasze towary i usługi pragniemy przyczynić się do polepszenia jakości życia wszystkich klientów.

Wizja marki

Za pośrednictwem naszych towarów i usług przyczyniamy się do poprawy zdrowia i urody, co bezpośrednio przekłada się na kondycje społeczeństwa.

Przesłanie marki

Misją Smile Heart Story jest niesienie radości poprzez zaspokajanie priorytetów “Trzech stron” zaangażowanych w biznes. Za każdą nową produkcją kryje się opowieść o latach badań, trudach i staraniach. Dzieląc się tą opowieścią z naszym klientem chcemy dodatkowo zaakcentować wyjątkową wartość produktu.

SMILE HEART STORY,
czyli S Heart S.

- Koncepcja i cele.

SMILE
HEART
STORY,

czyli S Heart S.

-

Koncepcja i cele.

Zasadniczym założeniem niniejszej marki jest hasło:
“Nasze wyroby i usługi mają na celu podniesienie jakości życia konsumenta”.
Wyraża się to poprzez wychodzenie naprzeciw, a wręcz wyprzedzanie potrzeb naszych użytkowników i na podstawie wypracowanych, unikalnych technologii tworzenie wyrobów będących spełnieniem marzeń. Klient dostaje to, czego podświadomie oczekuje.

Smile Heart Story dąży do łączenia priorytetów naszych nabywców, kontrahentów oraz pracowników firmy. Wierzymy, ze obopólne zadowolenie i radość są kluczem do sukcesu.


Nasza misja “Dostarczanie satysfakcji z posiadania niepowtarzalnego produktu” jest oparta na nowatorskim systemie “pięciu norm”, które muszą być spełnione, zanim artykuł trafi do odbiorcy. Tak wyselekcjonowany towar staramy się wprowadzać na rynki międzynarodowe, by zgodnie z koncepcją rozpropagować innowacyjną metodę “mycia włosów szczotką”.
Niewątpliwe walory estetyczne i łatwość w użyciu pozwoliły naszemu koronnemu produktowi “Scalp brush” stać się prawdziwym hitem, sprzedawanym na całym świecie. W Europie, Ameryce, Rosji i krajach Azji.

W ciągu dziesięciu lat sprzedaż urosła do 700 tys. sztuk. Jesteśmy dumni, ze nasze wysiłki, by wypromować te wspaniałe technologie przyniosły nadspodziewane wyniki.
Niezłomna wiara w siłę tego wyrobu pozwoliła nam przezwyciężyć wszelkie niedogodności i zawiązaliśmy współpracę z firmami, które w równej mierze doceniły wysiłki inicjatorów projektu. Wzajemna pomoc i konsolidacja doprowadziły do wdrożenia kolejnych, nowych projektów, opracowania ich promocji i sprzedaży.

Stopniowo poszerzamy asortyment i sukcesywnie uruchamiamy nowe kanały zbytu. Jesteśmy wysoce zmotywowani i przekonani, ze “Satysfakcja trzech stron”, to sposób na pełną harmonii współpracę i partnerstwo, których owocami będą kolejne wspaniałe dzieła.

prezes S
Heart S, Megumi Kinoshita.